דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו מנוף הרמה ולשם מה הוא נדרש? 

מאת    [ 11/10/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 5695 פעמים ]

הרמת ציוד כבד או סחורות שונות לגובה מסוים, אינה אפשרית ללא ציוד הרמה, במקרים מסוימים העבודה בלעדיהם היא אינה אפשרית.  ההבדל בין מתקנים אלו זה שחלקם ניידים, יש חשמליים ויש שהשימוש בהם הוא באופן ידני. העבודה עם ציוד הרמה אינה מסובכת, אך היא יכולה להיות בהחלט מסוכנת למי שאינו יודע להשתמש במתקנים אלה.  

על בעל העסק לדעת, באיזה סוג של ציוד הרמה עליו להשתמש, לכן ישנן חברות הנותנות פתרונות הנעה ושינוע ואף מספקות את הציוד הנדרש הקשור בהנעה ושינוע, כאשר מנוף הרמה הוא אחד מהחשובים שיש. בכל עסק ועסק. עדיף להשקיע בציוד זה, על מנת שהסחורה שלנו תועבר ביעילות ולא תיפגם עקב שימוש לא נכון בציוד הרמה.

ישנם הרבה סוגים של מנופים, החל ממנופים קטנים כמו מנוף מרים משא שעשוי לשימוש במפעלים קטנים ועד מנופים ענקיים אשר משמשים אף להרמת ספינות שטבעו בים. בישראל, משתמשים במנופים למטרות בניה בעיקר ולנשיאה של דברים כבדים. אפילו העברה של מפעלים בעלי ציוד כבד ניתנת באמצעות מנופים .כיום, עם העידן החדש של התקנת מערכות סולריות על גגות, משתמשים במנופים אלה.

מנופים עם כננת, מאפשרים לבצע עבודות גרירה שונות, הנחת תשתיות למגוון עבודות אינסטלציה בבניין וכדומה. נכון שמנוף מקל הרבה על חיינו, אך צריך לזכור כי על מנת לשכור שירות כזה, עליכם להסתמך רק על חברות ידועות המשכירות ציוד שמתאים לצרכיכם שגם ישלח לכם כוח אדם מקצועי שיתפעל את המנופים עבורכם ויעבוד אך ורק לפי כללי הבטיחות.

ציוד הרמה שונה זה מזה בעומסים שכל מנוף יכול לשאת, פתרונות ההרמה שונים האחד ממשנהו, כמו למשל מתקני הרמה  הנושאים בני אדם,  סוג של מנוף  זה נקרא מעלון. חברה המתמחה בפתרונות כמו מעלון במרכז עוסקת במתקני הרמה קטנים של אוכלוסייה מוגבלת כמו קשישים ונכים. מערכות ההנעה השונות כאמור, נבדלות במשקל שהם נושאים. חשוב מאוד לדעת, כי לציוד הרמה יש משקל מקסימלי אותו הוא מסוגל לשאת, חייבים לעמוד על המשקל אותו יכול להעמיס מנוף, כי במקרה של העמסת יתר, המנוף פשוט יכול להישבר ואף לפגוע בעובדים במקום.

חשוב לשמור על תקינותם של מנופי הרמה ומערכות הנעה. רצוי לשמן את המערכות ההידראוליות והגלגלות, כך שהציוד לא ייפגם ויתקלקל ותוכלו ליהנות ממנו בזמן העבודה .אם אינכם יודעים איזה ציוד הרמה בדיוק אתם זקוקים על מנת לבצע את עבודתכם, התייעצו בחברות של פתרונות הרמה שתפקידם הוא לייעץ לכם איזה ציוד אתם זקוקים וכמו כן, הם יספקו גם את כוח האדם שמפעיל את המתקנים הללו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב